2012. június 17., vasárnap

TOP3 finomság

Sziasztok!
Úgy döntöttem,hogy nem fogom mindegyik tortámat külön-külön feltölteni,mert nincs mindegyiknek különleges története! Többnyire csak úgy kedvtelésből sütöm őket :)Úgyhogy mára összeválogattam az én eddigi kedvenceimet!
Az elsőt kb féléve készítettem el,egy toblerone torta.Nagyom szeretem magát a toblerone csokit is,ezért amint ráleltem erre a receptre,rögtön tudtam,hogy ezt muszáj megcsinálnom nekem is. És meg is érte! :) Nem volt bonyolult,viszont annál finomabb! :)

A második finomság egy narancsos marcipános máktorta.Ez sem volt túl nehéz,ennek ellenére még is látványos. :) Én nagyon szerettem.


És az utolsó torta pedig egy epres sajttorta,amit nemrég készítettem az egyik barátnőmnek! :) Kihasználtam,hogy végre valami epreset süthetek,ugyanis az én bolond barátom nem szereti az epret!:DEzért aztán ritkán fordul elő,hogy ilyesmit csinálok,hiszen nincs,aki megegye!De ez nagyon finom volt,hamar el is fogyott! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése