2013. november 5., kedd

Blondie

Új szerelmem Jamie Oliver!Najó,nem szó szerint értve,közel sincs olyan jóképű,mint Marci.Mindenesetre imádom ahogy és amiket főz.Egyszerűen odavagyok érte, olyan kedvesen mondja,hogy mit, hogy csinál,és látszik, hogy tényleg szereti.Ráadásul egyszerűek,de mégis finomak és mutatósak a kajái!Ez pedig nekem nagyon fontos,szeretem,ha szépen mutat az étel a tányéron.Úgyhogy hamarosan beruházok az egyik könyvére :)
Na de ennyit róla, jöjjön a mai post főszereplője,a Blondie :) Valami egyszerű, finom, és nem annyira hízlaló sütit szerettem volna sütni, amikor rátaláltam erre a szuper receptre :)





Íme a Blondie:

Hozzávalók:
-150 g zabpehelyliszt (más liszt is jó)
-1/2 cs. sütőpor
-csipet só
-200 g szója joghurt (én sima joghurtot használtam)
-2 tk. vaníliaaroma
-2 ek. méz
-200 g nádcukor
-200 g jó minőségű étcsoki (durvára törve)

1.Melegítsük elő a sütőt 180 fokra,és vajazzunk, lisztezzünk ki egy 23x23 cm-es tepsit
2.Keverjük össze a száraz hozzávalókat ;liszt,só,sütőpor
3.Keverjük össze a folyékony hozzávalókat is ; joghurt,vaníliaaroma,méz,adjuk hozzá a cukrot,és keverjük el.
4.Óvatosan keverjük bele a lisztes keveréket a folyékonyba,majd adjuk hozzá a csokit is.
5.Öntsük bele a formába,és süssük 30-35 percig, amíg szép aranybarnára sül.12 darab lesz belőle.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése